קידום אתרים במנועי חיפוש
בהיי, בונים אתרים אנו מציעים שירותים של קידום אתרים במנועי חיפוש, כולל אופטימיזציית אתרים לקידום במנועי חיפוש.
אנו נוקטים במגוון של שיטות, אתיות ומקובלות בלבד, לקידום האתר במנועי חיפוש ושיפור מיקום האתר בתוצאות של מנועי חיפוש, ומציעים, בנוסף, ניהול מערכות שיווק ופרסום במנועי חיפוש, אינדקסים, פורטלים ואתרים ייעודיים.
ללקוחותינו יש דרישות שונות אלה מאלה, שכן לאתרים שונים יש מטרות שונות וצרכים שונים. לקוחותינו השונים מתאפיינים בקהלי יעד שונים, כלליים יותר או ספציפיים יותר, ומילות המפתח ומגזרי העניין הדרושים להם שונים אלה מאלה. לאתר עם תחומי עניין נרחבים תתאים אסטרטגיית אופטימיזציה כללית יותר, ולעומת זאת, עסקים רבים מנסים לבצע באתריהם אופטימיזציה למספר גבוה של מילות מפתח מפולחות. אופטימיזציה כללית מדי עלולה לחבל באסטרטגיית השיווק על ידי יצירה של תעבורה בנפחים נרחבים אך באיכות ירודה, כזו העולה הרבה אבל אינה מביאה את התוצרים המקווים.
ההתמקדות על התעבורה המתאימה מביאה פניות באיכות טובה יותר ובעקבותיהן יותר מכירות. קידום האתר במנועי חיפוש ואופטימיזציה של האתר עבור מנועי החיפוש יכולים להיות אפקטיביים ביותר כשהם נעשים כחלק מאסטרטגיה שיווקית חכמה.
השלבים של קידום אתרים במנועי חיפוש:
ניתוח של האתר ובדיקת המיקום העכשווי שלו במנועי חיפוש
השלב הראשון בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש הוא ניתוח של האתר ומיקומו הנוכחי במנועי חיפוש. לצורך כך אנו מבקשים מהלקוח מספר מילות מפתח רלבנטיות ובודקים את מיקום האתר במנועי חיפוש במילים הללו. במקביל אנו מזהים את המתחרים העיקריים על המיקום במילות מפתח אלו ומתכננים את הטקטיקה המתאימה לקידום האתר.
בחירת מילות מפתח לקידום האתר
השלב השני בתהליך קידום אתרים במנועי חיפוש הוא בחירת מילות המפתח הטובות ביותר לקידום האתר במנועי חיפוש. מילת מפתח טובה לצורך קידום אתרים במנועי חיפוש היא זו שהיחס בין מספר השימושים בה במנועי חיפוש לבין מספר המתחרים עליה הוא המשתלם ביותר. לדוגמא, במידה ותיבחר מילת מפתח נפוצה מאד, שיש עליה מספר גדול של אתרים מתחרים, ייתכן שהמשאבים הדרושים לקידום האתר עם אותה מילה אינם מידתיים ביחס לתועלת שהקידום באותה מילה יביא לאתר.
אופטימיזציה של קוד האתר
השלב השלישי בקידום אתרים במנועי חיפוש הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש ( או בשפת המקצוע SEO – Search Engine Optimization). תהליך האופטימיזציה של האתר הוא שלב חשוב בקידום של האתר במנועי חיפוש. במהלך האופטימיזציה נבדקת תקינותו של הקוד שבו נכתב האתר, מודגשות מילות מפתח רלבנטיות ונבחן התוכן. לעתים אף נכתב תוכן ייעודי על מנת להשיג מטרות שונות.
רישום האתר במנועי חיפוש
השלב הרביעי בקידום אתרים במנועי חיפוש הוא רישום האתר במנועי חיפוש. אנו מבצעים רישום של האתר במנועי חיפוש עיקריים בארץ ובחו"ל על מנת ליידע את אותם מנועים שהאתר קיים.
יצירת תכנית שותפים עם אתרים אחרים
השלב החמישי בקידום אתרים במנועי חיפוש הוא יצירת קישורים עם אתרים אחרים. ככל שאתר מופיע פעמים רבות יותר באתרים הקשורים לתחומו, כך עולה מידת הרלבנטיות שלו בעיני גוגל ומנועי החיפוש האחרים. אנו מבצעים מחקר לגבי אתרים קשורים (כאלה שממוקמים גבוה בגוגל וגם שייכים לתחום האתר אותו אנו מקדמים) ופונים אליהם לצורך החלפת קישורים הדדית בין האתרים.
ניתוח ומעקב אחרי הסטטיסטיקה
ולסיום, ניתוח ומעקב אחרי התוצאות. אנו מבצעים מעקב אחר מיקום האתר ובוחנים כיצד שינויים שמתבצעים משפיעים על הדירוג.
בהיי, בונים אתרים נתפור עבורכם הצעה המתאימה לצרכיכם ו/או למידותיכם, ונלווה אתכם, יד ביד, לשיפור מעמדו של אתרכם וקידום האתר במנועי חיפוש.